Thursday, December 17, 2009

Dear Alyssa, ni rekaan semata mata. -.-

Take a breath, take it deep, calm yourself. No time to think, my turn to go. You are the bitchiest girl i've ever known. You was like talk about me. I mean, talk bad. Kau ingt kau pkai tudung, kau sembahyang, kau baik la? Perangai pun mcm apa, baik la tu kan? Tak social la kan? Tapi kluar dengan laki, siap pegang tangan, then, nak kecoh kecoh kat orang. Nak bangga sangat apahal? Is that what you call 'wanita solehah' ? Pegy mam la weh.

Then, klau aku tak buat kerja rumah, kau nak ungkit aku tak pernah sembahyang. Aku tau la aku teruk. Kau tanggung dosa aku ke? Kau mati ke? Aku dah besar. Aku yang tanggung dosa aku. Kau nak cakap aku menyusahkan mak aku, aku derhaka dengan mak aku. Kau tu? Baik sangat la. Klau mak aku suruh kau buat keje, siap tengking2 lagy mak aku. Tu baik ke weh? Aku pun tak pernah nak tengking tengking mak aku.

Dah la weh, kau takyah nak cakap besar la. Kau takyah nak kecoh yang kau ni, sembahyang la. Buat kerja rumah la. Apa la. Klau kau rajin sangat, knapa tak buat kerja aku. Ni, nak bsing kat aku, suruh buat ni, buat tu. Aku tau la nak buat apa. Aku tak suruh pun kau buat kerja aku. Kau yang rela sangat nak buat. Then, nak cakap aku tak buat keje aku. Anak Melayu pkai Keris, Apa Kes ? Kau sedar la, apa yang kau buat kat bumi ni, baru nak marah orang. Ni tak, tak fikir apa, then tetibe nak marah orang.


Sincerely,
AqilahNadhirahHalim.

2 comments:

Alyssa Zulaikha said...

haha okay then :) * acting like i trust u alot , HAHA

Aqiela said...

Pfht